Si Mund T'ju Ndihmojme?

PYETJE-PERGJIGJE

PYETJE MBI FISKALIZIMIN

Fiskalizimi është një tërësi masash që përdoren për të zvogëluar evazionin fiskal në transaksionet me dhe pa para në dorë. Në procesin e fiskalizimit, të gjitha transaksionet (faturat) raportohen në kohë reale në Administratën Tatimore. Çdo fature i jepet një numër identifikues i veçantë (NIVF).

Në zbatim të Ligjit Nr. 87/2019, subjekt i fiskalizimit janë të gjithë tatimpaguesit që lëshojnë faturë, organet publike, bankat dhe institucionet financiare që ofrojnë shërbime pagesash të faturave elektronike.

Tatimpaguesi dërgon të dhënat në formatin XML në serverin e Administratës Tatimore. Serveri kthen konfirmimin dhe jep kodin unik (NIVF) të faturës. Fatura printohet dhe përfshin NIVF-në.

Në rast të ndërprerjes së internetit, tatimpaguesi lëshon faturë të printuar pa kodin NIVF. Brenda 48 orëve, duhet të rivendoset lidhja dhe të dërgohen të gjitha faturat e lëshuara offline për të marrë NIVF-në nga Administrata Tatimore.

NIVF është një numër unik që lidh faturën me lëshuesin e saj dhe shërben për regjistrimin dhe identifikimin e saj në librat e blerjes dhe shitjes.

Jo, faturat cash transmetohen në Administratën Tatimore në kohë reale dhe nuk është më e nevojshme të bëhet mbyllje ditore.

Faturat mund të verifikohen duke skanuar kodin QR në faturë ose përmes platformës qendrore të faturës, brenda 60 ditëve nga data e faturës.

Jo, çdo printer që mund të printojë përmbajtjen e detyrueshme të faturës, përfshirë kodin QR, është i mjaftueshëm.

Jo, fatura nuk mund të ndryshohet pas printimit. Në rast saktësimesh, duhet të lëshohet një faturë korrigjuese.

Po, për transaksionet me para në dorë printimi i faturës është i detyrueshëm, përveç rasteve kur shërbimi ose furnizimi bëhet përmes një aplikacioni celular ose dyqan në internet.

Po, të gjitha faturat duhet të ruhen në format dixhital, përveç dërgimit në Administratën Tatimore.

- 48 orë për problemet me internetin.
- 5 ditë për riparimin ose zëvendësimin e pajisjes fiskale.

Aplikimet për çertifikim do të kalojnë përmes procesit të kryer nga AKSHI. Udhëzimet për këtë proces do të publikohen në faqen ueb të projektit të Fiskalizimit.

Anulimi i një fature bëhet përmes lëshimit të një fature korrigjuese me numër reference të faturës origjinale dhe vlera negative për artikujt që anulohen.

Për transaksionet me para në dorë printimi i faturës është i detyrueshëm, përveç rasteve kur furnizimi bëhet përmes një aplikacioni celular ose dyqan në internet. Në këto raste, fatura mund të dërgohet elektronike.

Për pyetje dhe paqartësi në lidhje me procesin e fiskalizimit, mund të shkruani në adresën [email protected]
PYETJE-PERGJIGJE

PYETJE MBI PLATFORMEN

Për të ngarkuar certifikatën elektronike shkoni te rubrika “Menaxhimi i Biznesit” dhe më pas te “Profili i Biznesit” . Aty zgjidhni opsionin , vendosni fillimisht kodin aktual dhe më pas kodin e ri, ngarkoni certifikatën dhe ruani ndryshimet.

Për të krijuar një faturë shitje shkoni te rubrika “Menaxhimi i Faturave”, më pas te “Faturat e Shitjes” , zgjidhni “Shto Faturë Shitje” .Shtoni produktet në listë, zgjidhni klientin në krahun e djathtë dhe përcaktoni llojin e faturës, cash ose non-cash. Më pas vendosni shumën, afatin dhe mënyrën e pagesës. Hapi i fundit është fiskalizimi i faturës.

Për të aprovuar ose refuzuar një faturë blerjeje shkoni te rubrika “Menaxhimi i Faturave” dhe më pas te E-Faturat (Blerje) . Në këtë seksion do të shfaqen automatikisht faturat e reja të blerjes dhe në krahun e djathtë gjendet opsioni për të zgjedhur “Aprovo” ose “Refuzo”.

Për të krijuar një faturë shoqëruese shkoni te rubrika “Menaxhimi i Faturave” dhe më pas te “Faturat Shoqëruese”, shtoni produktet në listë, zgjidhni blerësin, përcaktoni opsionet e faturës shoqëruese sipas nevojës dhe në fund vazhdoni me fiskalizimin e saj.

Për të shtuar një produkt duhet të shkoni te rubrika Produktet dhe Klientët dhe më pas te Lista e Produkteve. Zgjidhni “Shto Produkt” , plotësoni të dhënat përkatëse dhe klikoni “Shto” për të përfunduar veprimin.

Për të shtuar një pikë shitjeje duhet të shkoni te rubrika “Menaxhimi i Pikave të Shitjes” dhe më pas te “Lista e Pikave të Shitjes” zgjidhni “Shto Pikë Shitjeje” , plotësoni të dhënat dhe ruani ndryshimet për të finalizuar shtimin e pikës së shitjes.

Për të shtuar një klient duhet të shkoni te rubrika “Produktet dhe Klientët” dhe më pas te “Lista e Klientëve” zgjidhni “Shto Klient”, plotësoni të dhënat e kërkuara dhe përfundoni me opsionin “Shto” .

Për të shtuar një përdorues duhet të shkoni te rubrika “Menaxhimi i Biznesit” dhe më pas te “Përdoruesit” vendosni të dhënat e kërkuara dhe ruani ndryshimet për të shtuar përdoruesin e ri.

Për të shtuar një arkë duhet të shkoni te rubrika “Menaxhimi i Arkave” dhe më pas te “Lista e Arkave” zgjidhni “Shto Arkë” , vendosni të dhënat si emërtimi, pika e shitjes dhe data e hapjes. Pasi të klikoni “Krijo” , mund të zgjidhni të krijoni një TCR të ri ose të përdorni një ekzistues. Në fund klikoni “Shto” për të përfunduar procesin.

Kontaktoni Tani

Dërgoni një mesazh ose na kontaktoni përmes kanaleve tona të komunikimit, dhe ekipi ynë do t'ju përgjigjet sa më shpejt të jetë e mundur.