×
Termat dhe Kushtet
1) Pas përfundimit të transaksionit dhe debitimit të shumës në kartën e kreditit të klientit, rimbursimi do të bëhet vetëm në rastet kur karta është debituar më shumë se një herë ose me një shumë më të lartë se totali i blerjes. Në këto raste, shuma e tepërt do t'i kthehet klientit.
2) Klienti që kërkon rimbursim duhet të bëjë një kërkesë me shkrim, duke përfshirë numrin e faturës dhe mandatin e pagesës ose debitimin e kartës së kreditit.
3) Kërkesa duhet të dërgohet me email në adresën [email protected].
4) Kërkesa do të shqyrtohet dhe procesohet manualisht. Nëse kërkesa pranohet, shuma e tepërt do të rimbursohet elektronikisht te klienti dhe do të dërgohet një email konfirmimi në adresën nga e cila është bërë kërkesa. Procedura do të përfundohet brenda 28 ditëve nga marrja e kërkesës. Shuma mund të shfaqet në llogarinë e klientit 3 deri në 21 ditë më vonë, në varësi të procedurave të bankës.