Si Mund T'ju Ndihmojme?

PYETJE-PERGJIGJE

PYETJE TË SHPESHTA

Fiskalizimi është një tërësi masash që përdoren për të zvogëluar evazionin fiskal në transaksionet me dhe pa para në dorë. Në procesin e fiskalizimit, të gjitha transaksionet (faturat) raportohen në kohë reale në Administratën Tatimore. Çdo fature i jepet një numër identifikues i veçantë (NIVF).

Në zbatim të Ligjit Nr. 87/2019, subjekt i fiskalizimit janë të gjithë tatimpaguesit që lëshojnë faturë, organet publike, bankat dhe institucionet financiare që ofrojnë shërbime pagesash të faturave elektronike.

Tatimpaguesi dërgon të dhënat në formatin XML në serverin e Administratës Tatimore. Serveri kthen konfirmimin dhe jep kodin unik (NIVF) të faturës. Fatura printohet dhe përfshin NIVF-në.

Në rast të ndërprerjes së internetit, tatimpaguesi lëshon faturë të printuar pa kodin NIVF. Brenda 48 orëve, duhet të rivendoset lidhja dhe të dërgohen të gjitha faturat e lëshuara offline për të marrë NIVF-në nga Administrata Tatimore.

NIVF është një numër unik që lidh faturën me lëshuesin e saj dhe shërben për regjistrimin dhe identifikimin e saj në librat e blerjes dhe shitjes.

Jo, faturat cash transmetohen në Administratën Tatimore në kohë reale dhe nuk është më e nevojshme të bëhet mbyllje ditore.

Faturat mund të verifikohen duke skanuar kodin QR në faturë ose përmes platformës qendrore të faturës, brenda 60 ditëve nga data e faturës.

Jo, çdo printer që mund të printojë përmbajtjen e detyrueshme të faturës, përfshirë kodin QR, është i mjaftueshëm.

Jo, fatura nuk mund të ndryshohet pas printimit. Në rast saktësimesh, duhet të lëshohet një faturë korrigjuese.

Po, për transaksionet me para në dorë printimi i faturës është i detyrueshëm, përveç rasteve kur shërbimi ose furnizimi bëhet përmes një aplikacioni celular ose dyqan në internet.

Po, të gjitha faturat duhet të ruhen në format dixhital, përveç dërgimit në Administratën Tatimore.

- 48 orë për problemet me internetin.
- 5 ditë për riparimin ose zëvendësimin e pajisjes fiskale.

Aplikimet për çertifikim do të kalojnë përmes procesit të kryer nga AKSHI. Udhëzimet për këtë proces do të publikohen në faqen ueb të projektit të Fiskalizimit.

Anulimi i një fature bëhet përmes lëshimit të një fature korrigjuese me numër reference të faturës origjinale dhe vlera negative për artikujt që anulohen.

Për transaksionet me para në dorë printimi i faturës është i detyrueshëm, përveç rasteve kur furnizimi bëhet përmes një aplikacioni celular ose dyqan në internet. Në këto raste, fatura mund të dërgohet elektronike.

Për pyetje dhe paqartësi në lidhje me procesin e fiskalizimit, mund të shkruani në adresën [email protected]

Kontaktoni Tani

Dërgoni një mesazh ose na kontaktoni përmes kanaleve tona të komunikimit, dhe ekipi ynë do t'ju përgjigjet sa më shpejt të jetë e mundur.